Pages

Aku stress..tak cukup tido

Monday, April 11, 2011
Sejak akhir-akhir ni 
Aku tak dapat tido malam
Tiap malam mesti mimpi ngeri
Bila bangun pagi, rasa badan letih sangat

Aku rasa aku ada masalah otak yang sangat aktif
Kalau separa terlelap pun, aku dah boleh termimpi
Kalau terlelap betul-betul, lagi lah

Dah bertahun aku alami masalah ni
Memang nampak macam remeh jer
Tapi badan letih bila bangun pagi

Aku susah sangat nak dapat tido yang berkualiti
Seminggu dua ni, makin menjadi-jadi pulak

Rasanya, petang ni kena gie jumpa dokter jugak la


Nak mintak ubat tido

Korang pernah tak alami masalah macam aku?
Stress tau..

8 comments:

{ mizzkechique } at: April 11, 2011 at 3:35 PM said... Reply To This Commentreply

baru je alami mlm tdi...tdr kul 3 pagi kul 5 dh kena bgn...grrrr

{ bujal X } at: April 11, 2011 at 4:33 PM said... Reply To This Commentreply

la~~muda2 da stress pasal apa?

nanti da kawin macamana?ha~~~

{ Pembawa_Wacana } at: April 11, 2011 at 6:07 PM said... Reply To This Commentreply

bangun kul 3 jugak... tapi sakit perot...

{ cikmima } at: April 11, 2011 at 7:32 PM said... Reply To This Commentreply

lowh kesian nye.....rest okeh

{ Cik Cempaka } at: April 12, 2011 at 10:36 AM said... Reply To This Commentreply

mizzkechique

ngantukkk...pastu kena gie kelas,,prof ajar mende pun tak masuk

{ Cik Cempaka } at: April 12, 2011 at 10:37 AM said... Reply To This Commentreply

bujal X

dah kawin, ada org tidurkan..haha

{ Cik Cempaka } at: April 12, 2011 at 10:38 AM said... Reply To This Commentreply

cikmima

nak ubat tidoooo...

{ esarli budak baik } at: April 12, 2011 at 1:07 PM said... Reply To This Commentreply

obat batok pon b'kesan rase nyer.. eheheheee.. ;p