Pages

Teknik sidai kain

Monday, April 4, 2011
Kalau balik umah nenek
Memang aku akan selalu kena bebel bab sidai kain
Sebabnyer, aku punya konsep sidai kain tak sama ngan nenek

Konsep aku :
Matlamat sidai kain, untuk keringkan kain tu.
So, sidai lah camner pun asalkan kering














Matlamat nenek :
Sidai kain mesti kemas,
1. Baju disidai sesama baju jerr













2. Seluar di sidai sesama seluar jerrr













3. Macam tu lah seterusnya, kemas kan ..?

Kalau tak, di katanya aku
"Anak dara pemalas"

Apa-apa pun nenek, aku tak kecik ati pun
Malas pun, malas lahhh (memang pun..)

Yang pastinya, aku memang sidai baju dalam rumah
Sebab dah banyak kali suar comel aku kena curik
Lahabau nyer pencurik
Kalau dah teringin sangat
Mintak la sendiri kat aku
Sedozen pun aku leh sedekahkan
Tapi yang baru lah..

*Teringin gak nak doodle, heee jangan marahh*

11 comments:

{ nur anis } at: April 4, 2011 at 8:46 AM said... Reply To This Commentreply

wah..bagusnya..jemur ikut kategori..saya main tibai je..

{ mizzkechique } at: April 4, 2011 at 8:54 AM said... Reply To This Commentreply

mak MK pun bising kalau jemur kain berterabur...hahaha...so, smpi skang MK dh terdidik agak cerewet bile buat mende2 tu...

{ cEmpAkA BirU } at: April 4, 2011 at 9:10 AM said... Reply To This Commentreply

nur anis ,

Heee, sy ikut procedure tima balik umah nenek jer la =D

{ cEmpAkA BirU } at: April 4, 2011 at 9:11 AM said... Reply To This Commentreply

mizzkechique,

Rajin lah awak... =)

Sy tetap pemalas, haha

{ mizzkechique } at: April 4, 2011 at 10:07 AM said... Reply To This Commentreply

ahaks...rjin gitu2 je..

{ diari hidup } at: April 4, 2011 at 10:27 AM said... Reply To This Commentreply

eh2...cara kita sidai baju sama lah....

{ cEmpAkA BirU } at: April 4, 2011 at 11:27 AM said... Reply To This Commentreply

diari hidup,

So, title malas tu sesuai la tuk kita 2 ek.. =)

{ IdaNurFieyda } at: April 4, 2011 at 2:34 PM said... Reply To This Commentreply

org tua2 mmg pentingkan kekemasan..tp sy ttp main tibai je..huhu

{ cEmpAkA BirU } at: April 4, 2011 at 3:34 PM said... Reply To This Commentreply

IdaNurFieyda,

asal kering sudaaa

{ Golden Rose } at: April 6, 2011 at 8:39 AM said... Reply To This Commentreply

alahai suar pun org curik ke....lain mcm je taste pencuri ni ek....ape yg dia buat dgn suar curik tu?tak penah pun ada teknik menyidai ni....janji kering sudah

{ kAmi dAn mEreKa!! } at: April 16, 2011 at 3:23 PM said... Reply To This Commentreply

naseb bek dia tak rembat baju kecik skali, keh keh =)