Pages

awalnyer tempah BAJU RAYA

Tuesday, April 26, 2011
Bizi sungguh aku hari ni
Nak hupdate pun dah terlewat

Al-kisah
Aku nak tempah baju
Buat pakai gie keje dan gie kelas jer pon




*KANTOI-nampak sgt tiap bulan aku tempah baju*

Bila dengar jawapan akak tu
Terkojut terkejung aku sekejap

Mak Aihhh, awal bebeno diorang ni tempah baju raya
Aku baru nak tempah baju keje
Dasyat sungguh yer orang pompuan nie

Aku biasanya
Tak ambik port bab tempah baju raya ni
Sebab, seminggu atau dua tiga hari sebelum raya
Aku gie beli ajer baju yang dah siap 
Agak bersyukur jugak lah sebab saiz aku tangkap muat ajer

So, sesaper yang belum tempah tu
Baik korang gie CEPATTTTT
SEEEKAAAARANGGGGGGGGG


*************************************************



28 comments:

{ tqahmisdar } at: April 26, 2011 at 5:07 PM said... Reply To This Commentreply

mak aih.. baru nak masuk bulan 5 dah penuh..huhu

{ nana riduwan } at: April 26, 2011 at 5:10 PM said... Reply To This Commentreply

ala...nak kena beli dah la macam nie. :)

{ iLa suHaiLa } at: April 26, 2011 at 5:22 PM said... Reply To This Commentreply

naseb baek da tempah awal2..hehe

{ gedek! } at: April 26, 2011 at 5:31 PM said... Reply To This Commentreply

Kenapa besi tempat sangkot baju pada panel last tu dah hilang tombol hujong nya..?

{ beeha ben } at: April 26, 2011 at 6:35 PM said... Reply To This Commentreply

beeha jahit sendiri je.....hihi..

{ Cik Cempaka } at: April 26, 2011 at 6:42 PM said... Reply To This Commentreply

tqahmisdar

itu namanya, sediakan payung sebelom hujan ^^

{ Cik Cempaka } at: April 26, 2011 at 6:43 PM said... Reply To This Commentreply

nana riduwan

jom serbu kedai sekaranggggggggg...^^

{ Cik Cempaka } at: April 26, 2011 at 6:43 PM said... Reply To This Commentreply

iLa suHaiLa

Wahh, advance nyer

kite tak terpikir pon lagi..tup2 akak tu cakap tempahan dah penuh..gulp.

{ Cik Cempaka } at: April 26, 2011 at 6:44 PM said... Reply To This Commentreply

gedek!

Akak tu cakap, dia pakai tombol transparent...lebih kuat

{ Cik Cempaka } at: April 26, 2011 at 6:44 PM said... Reply To This Commentreply

beeha ben

Terornyer...kite jahit lurus jer pandai..

amik tempahan tak??

{ niDa } at: April 26, 2011 at 6:52 PM said... Reply To This Commentreply

dah tempah jugak... ehehehe.... tapi sehelai je la...

{ Cik Cempaka } at: April 26, 2011 at 7:22 PM said... Reply To This Commentreply

niDa

uiii hebattt

sensitiviti tinggi sungguh ^^

{ nana riduwan } at: April 26, 2011 at 7:43 PM said... Reply To This Commentreply

cik cempaka..sempat lagi nie..jom la join segmen abg ben.. :)

{ Cik Cempaka } at: April 26, 2011 at 7:57 PM said... Reply To This Commentreply

nana riduwan

alaaa...tutup kul 12, x sempat nak lukis...nak kena study ni..adush

{ nana riduwan } at: April 26, 2011 at 8:53 PM said... Reply To This Commentreply

alalalala..
tape2..nnt kalu ada segmen lain yang hebadd nana bgtau cempaka ye..tp kene upah la.,. ;p

{ Syuhadah Razali } at: April 26, 2011 at 9:19 PM said... Reply To This Commentreply

betul la cik cempaka..lagi satu..kalau anta sekarang..harga biasa lagi..kalau dekat raya hrga naik la..adah nk anta bj penganttin pon dah cas lebih mcm hrga mhl..sabo je la..

{ fyrafauzi } at: April 26, 2011 at 9:56 PM said... Reply To This Commentreply

waaaa terlopong jap. hihi. kite tak amik tahu sbb mak kite yg pegi tempah2 baju ni. hihi

{ yazid } at: April 26, 2011 at 10:20 PM said... Reply To This Commentreply

uitttt pelukis kartun~! YazidTorpedo dtg jenguk2 penggiat seni...

Yazid tk sempat nk buat entri baru, sbb tgh final exam nih..insyallh hari sabtu nnti ada entri baru...tunggguuuuu.. ;)

{ Arif Azmi } at: April 26, 2011 at 10:36 PM said... Reply To This Commentreply

HAHA.. Adoi.. Macam-macam la cik cempaka nih.. ^^,..

Newest Entry, Puak Universiti!

{ Cik Cempaka } at: April 26, 2011 at 11:41 PM said... Reply To This Commentreply

Syuhadah Razali

tukang jahit demand kan, harga ikut function..

pengsan

{ Cik Cempaka } at: April 26, 2011 at 11:42 PM said... Reply To This Commentreply

fyrafauzi

Kite pun baru tahu,,seblum ni tak penah amik tahu jugak ^^

{ Cik Cempaka } at: April 26, 2011 at 11:43 PM said... Reply To This Commentreply

yazid

uit, penggiat seni tu tak sesuai tuk sy..awk sesuai la...sbb katun awk inspirasi sy..^^

{ Cik Cempaka } at: April 26, 2011 at 11:44 PM said... Reply To This Commentreply

Arif Azmi

kite ni baik tau...bukan lah weng sangat..haha

{ Cik Cempaka } at: April 26, 2011 at 11:45 PM said... Reply To This Commentreply

nana riduwan

Hohoho..

kite tergedik-gedik join jugak..^^

{ Syuhadah Razali } at: April 27, 2011 at 10:22 AM said... Reply To This Commentreply

ha ah..sangat demand..sabo je la..nk buat sendiri xpandai..haha

{ Cik Cempaka } at: April 27, 2011 at 10:32 AM said... Reply To This Commentreply

Syuhadah Razali

Thanks adah..hihi

tak sabar2 dah ni

{ faraa halim } at: April 27, 2011 at 12:06 PM said... Reply To This Commentreply

faraa pn dh tempah bju raya hehe

{ Cik Cempaka } at: April 29, 2011 at 11:19 AM said... Reply To This Commentreply

faraa halim

excitednyer dia...patut lah tempahan penuh,,fara nyer keje la ni