Pages

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Friday, April 1, 2011
Kalau suka nak join, boleh klik >>>AKU TAK SUKA, AKU TAK SUKA LA

Aku benci ANONYMOUS ni sebab,
Diorang ni berbakat, kreatif, tapi dalam bab2 mengutuk jer la
Tapi dayus, pengecut, tak berani nak tunjukkan diri
Hakkkkk...tuuihhhhhhhhh
Hambek ko

Kes ni berlaku tahun 2009
Blog lama aku la jadi mangsa nafsu serakah dia
Dikutuknya setiap entry aku
Macam psycho pun ada
Sampai aku terpaksa tutup blog aku tu
Padahal aku tau
Orang ni satu opis ngan aku
Bila aku cabar, tak berani pulak nak tunjukkan diri
Sampai gundah-gulana la hidup aku tanpa blog
Sib baik aku dah tak simpan kutukan ko
Kalau tak, aku tepek kat sini
Huh..

Nasihat aku,
Pada yang tak cukup vitamin tu, gie la makan lebih sikit
Pada yang terlebih pil kuda tu, bertaubat lah wei
Cerminlah diri sendiri tu dulu yer

Fuhh, lega...dah 2 tahun memendam rasa
Sib baik ada segment nie







12 comments:

{ SoLy SoLicious } at: April 1, 2011 at 6:32 PM said... Reply To This Commentreply

si anon ni, mmg xsedar diri kan kan... heee

{ solo molo } at: April 1, 2011 at 7:03 PM said... Reply To This Commentreply

memang tak suke...
geram jer...
grrr....


http://solomolo.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-kata-aku-tak-suka-aku-tak.html

{ nabihancakap } at: April 1, 2011 at 7:17 PM said... Reply To This Commentreply

kisah nya sama spt ku.. sampai kn tutup blog.

haiya..

{ cEmpAkA BirU } at: April 1, 2011 at 8:40 PM said... Reply To This Commentreply

SoLy SoLicious, haiii...memang nak kena piat telinga tu sampai putus kannn..haha

{ cEmpAkA BirU } at: April 1, 2011 at 8:41 PM said... Reply To This Commentreply

solo molo, grrrrookkk...grrreeekkk (bunyi perut), laparrrr...

{ cEmpAkA BirU } at: April 1, 2011 at 8:44 PM said... Reply To This Commentreply

nabihancakap,
tu la, giler rindu kat blog lama..

{ Citarasa Rinduan } at: April 2, 2011 at 5:16 AM said... Reply To This Commentreply

selamat berhujung minggu dik

PS: mujur blog akka ayu nie sejak dibangunkan hingga skrang tak pernah anon dapat masuk..

{ Cik Sara Aspalela } at: April 2, 2011 at 11:23 AM said... Reply To This Commentreply

hye...kte tag awk tuk GA..hehe

{ pRiNCe } at: April 4, 2011 at 7:53 AM said... Reply To This Commentreply

kite same2 x ske anon..
so..kite bersabar je la ye...:)
cantik blog ni...
boleh datg selalu nie...:)

{ cEmpAkA BirU } at: April 4, 2011 at 8:08 AM said... Reply To This Commentreply

Citarasa Rinduan

Bagus la kak, anon ni..eee...geramm

{ cEmpAkA BirU } at: April 4, 2011 at 8:08 AM said... Reply To This Commentreply

Cik Sara Aspalela

Dah join GA awak.. =)

{ cEmpAkA BirU } at: April 4, 2011 at 8:09 AM said... Reply To This Commentreply

pRiNCe

Kalau datang tu, masuk jer

Tak payah nak ketuk pintu =)