Pages

Jodoh oh Jodoh

Friday, April 1, 2011





















Dulu, masa zaman gila-gila remaja

Bila otak biol, aku akan doa camni sebelom tido

"Ya Allah, aku nak sangat tengok wajah bakal suami aku, temukanlah aku dengan dia dalam mimpi, supaya tak de lah aku susah payah nak bercinta dengan orang yang bukan jodoh ku"

Hahaha...ntah apa-apa kan..

Haiiish, bila bercakap pasal jodoh nie,

Ada orang yang bercinta dengan orang lain, bertunang dengan orang lain, last-last kawin dengan orang lain.

Ada orang yang pasangannya meninggal masa hari persandingan (sadis laa)

Ada orang yang bercinta bagai nak rak, last2 pasangan dia tu rupanya sedara (macam drama plak)

Kita memang tak mampu lah nak meramal jodoh...
Tapi bagi yang kawin lambat pulak, ada jugak yang cakap,

Mungkin jodoh dia dah meninggal dulu kot ( yer ke?)

Mungkin jodoh dia berkahwin dengan orang lain dulu kut, pastu baru turn dia plak (may be)

Nak kata dia tak de jodoh, tak boleh la pulak, sebabnya...setiap makhluk dijadikan berpasangan

Siapa lah jodoh kiter kan =), gediks

6 comments:

{ ~iera kan~ } at: April 1, 2011 at 3:07 PM said... Reply To This Commentreply

iera pn selalu fikir siapalah jodoh iera

{ cEmpAkA BirU } at: April 1, 2011 at 4:01 PM said... Reply To This Commentreply

haha..suspen kann..

{ nabihancakap } at: April 1, 2011 at 5:18 PM said... Reply To This Commentreply

an pun.. an bercinta dgn mamat ni 4 tahun. alih2!! putus.. jodoh ni, hanya allah jer tau..

kiter doa lah dapat jodoh terbaik.

{ cEmpAkA BirU } at: April 1, 2011 at 5:32 PM said... Reply To This Commentreply

nabihancakap

Kiter ponnn =(

{ FasiHaH SupiaN } at: April 2, 2011 at 1:32 PM said... Reply To This Commentreply

insyaAllah yg baik2 lah tu ;)
doa bebanyak ;)

{ cEmpAkA BirU } at: April 2, 2011 at 2:59 PM said... Reply To This Commentreply

FasiHaH SupiaN

Insyallah...